Op weg

2 september 2016 - Driggs, Idaho, Verenigde Staten

Zo, we zijn op weg. Erg prettig om op Schiphol te slapen. Vanochtend na een prima ontbijtje nog geen tien minuten lopen en we stonden in de KLM hall om de koers af geven, de security te passeren en langs de paspoortcontrole. Bij de security natuurlijk even in de cameratas kijken maar we waren er vlot doorheen. Nog even en laatste Nederlandse koffie en daarna boarden.

Keurig op tijd vertrokken en de ruim tien uur doorgebracht met wat films, muziek en doezelen.

Salt Lake City is een niet al te grote luchthaven met weinig internationale vluchten. Alles ging redelijk vlot, koffers van de band en richting de autoverhuur. Ok daar ging het vlot, ik had thuis al ingecheckt dus we liepen snel de garage in waar een keurige SUV voor ons klaar staat. Ruimte genoeg voor de vier koffers, rug- en fototassen en op weg zijn we. Het is rond even na enen als we de Interstate richting het noorden oprijden op Weegh naar Driggs in Idaho. Dat is nog ruim 400 km, maar we hebben alle tijd en ruimte voor een stop voor wat verfrissingen en tegen half zes rijden we de parkeerplaats van het Best Western op. Het is Labourday weekend en dat was onderweg goed te zien aan de vele trailers en campers volgeladen met outdoor spullen voor het lange weekend.. Het hotel is ook volgeboekt dit weekend.

Na het even bijkomen naar een naastgelegen Italiaan waar we alle vier een pizza nemen die natuurlijk veel te groot is, hoewel er ter bijna op gaan. Dan weer terug naar het hotel om na wat rommelen het Wi-Fi device ook werkt, dus we hebben onderweg internet op onze telefoons.

De komende drie nachten blijven we hier om Teton National Park en de omgeving aan de Westelijke kant van Grand Teton te ontdekken. Morgen eerst maar een rustige dag om even bij te komen met een bezoekje aan Jackson en Teton NP. Nu eerst maar eens even een paar uurtjes slapen!

1. Marie:
    3 september 2016
    Heerlijk om te lezen deze kant hebben wij 3 jaar geleden gedaan erg mooi daar.fijne vakantie gewenst