We zijn er klaar voor!

1 september 2016 - Almere, Nederland

De koffers zijn gepakt, batterijen van camera's zijn opgeladen, alle snoertjes , stekkers en andere zaken die je als moderne multi media reiziger bij je moet hebben liggen klaar. Ingecheckt zijn we om al, nu is het wachten op onze chauffeur die ons vanavond even naar Schiphol brengt, nachtje in het hotel zodat we zonder stress van controle files op de A4 morgenochtend op ons gemak naar de check in balies kunnen lopen om tegen tienen het luchtruim richting Salt Lake City te kiezen.

Daar staat de huurauto dan al op ons te wachten en doden we de middag met een rit naar Drigss in Idaho. Daar blijven we de eerste drie nachten.

De reis in grote lijnen: Teton National park, Yellowstone, Bozeman om de omgeving naast Yellowstone te ontdekken, Glacier National park, North cascades National park en San Juan Island voor we vanuit Seattle weer terug vliegen. Maar dat duurt gelukkig nog even.

Dagelijks probeer ik het thuisfront jaloers te maken met verhalen en foto's, dus blijf volgen!