Frans & Plony Heijmans

Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Reizen is onze grootste hobby die we ook graag combineren met fotografie! Ons favoriete vakantieland is Amerika, maar langzaam ontdekken we ook andere plekken op deze globe!

Over onze reis

De reis die we hier als eerste gaan plaatsen is onze volgende trip door de USA. Dit keer het noordwesten, waar we vanaf Salt Lake City naar uiteindelijk Seattle reiden en onderweg een flink aantal nationale parken aan gaan doen.

Bezochte landen

Wij hebben 48 landen (19%) bezocht:

België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Canada, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Jamaica, Japan, Kaaimaneilanden, Kroatië, Letland, Luxemburg, Macedonië, Marokko, Mexico, Monaco, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Servië, Slowakije, Spanje, Swaziland, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Wit-Rusland, Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland.